Hills Prescription Diet i/d voor honden is een dieetvoer dat bij onder andere gastro-intestinale aandoeningen, maagdilatatie (een maag die snel in omvang is toegenomen) en maagtorsie (maagkanteling) gegeven kan worden. Dit hondenvoer is een complete voeding, dat zelfs voor puppy’s geschikt is, voor een evenwichtige darmflora en spijsvertering. Hill’s i/d is uitstekend geschikt voor honden met een zwakke maag en/of maagdilatatie en maagtorsie ondervinden.

Indicaties

• Gastro-intestinale aandoeningen
  • Herstel na (gastro-intestinale) operaties
  • Acute en exocriene pancreatitis(insufficiëntie)
  • Maagdilatatie en maagtorsie
  • Complete voeding voor puppy’s

Productvoordelen

• Geschikt bij maagtorsie en maagdilatatie
  • Hoge antioxidantengehalte neutraliseert vrije radicalen
  • Zeer goed verteerbare ingrediënten
  • Bevat speciale vezels die darmcellen voedt

Geschikt bij maagtorsie en maagdilatatie

• Deze hondenbrokken zijn ontwikkeld om geschikt voer te zijn bij honden met deze aandoeningen. Het voer is zeer geschikt voor een gevoelige maag

Hoge antioxidantengehalte neutraliseert vrije radicalen

• Vrije radicalen zijn moleculen die te weinig elektronen bevatten waardoor ze andere cellen aanvallen. Vrije radicalen worden tegengewerkt door antioxidanten, die daarmee helpen de veroudering van cellen te bestrijden

Zeer goed verteerbare ingrediënten

• Door de samenstelling van dit hondenvoer wordt de beschikbaarheid van voedingsstoffen verbetert en wordt er tegelijkertijd bijgedragen aan het herstel van het spijsverteringskanaal

Bevat speciale vezels die darmcellen voedt

Waarschuwing

• Niet te gebruiken bij katten of honden met natriumretentie
  • Honden die gevoelig zijn voor maagverwijding en maagdraaiing tenminste 1 uur laten rusten voor het voeren zowel als na het voeren

Hills Prescription Diet i/d Low Fat voor honden is een dieetvoer dat bij onder andere gastro-intestinale aandoeningen waar een laag vetgehalte van belang is. Dit hondenvoer is een complete voeding voor een evenwichtige darmflora en spijsvertering. Er zijn verschillende variaties, het is beschikbaar als blikvoer en droogvoer. Hill’s i/d is uitstekend geschikt voor honden met een zwakke maag hebben en ondervinden.

Indicaties

• Gastro-intestinale aandoeningen (gastritis, enteritis, colitis)
  • Exocriene pancreatitisinsufficiëntie
  • Hyperlipidemie (afwijkende bloedvaten)